Det är svårt att ligga sked med ett träben



Mitt högra ögonbryn har ryckt oförklarligt av och till i nästan ett dygn. Det är ganska enerverande.
Magkatarren som jag dragits med i ett par dagar är också rätt störig. 

Det allra mest meningslösa jag råkat ut för de senaste dagarna måste dock vara att jag vaknade tre timmar INNAN klockan i morse utan att kunna somna om. Jag kan inte minnas när jag åt frukost och läste morgontidningen 03:45 senast. Jag undrar om det ens har inträffat någon gång?!

Dagarna nuförtiden ägnar jag åt att, förutom jobba då förstås, undvika systembolagspåsar, nyförälskade par och barnvagnar. Allt utan större framgång kan jag säga.

Min crush på jobbet har sedan jag berättade för henne om mina känslor gått från att vara dejtande singel till att vara "i ett förhållande" (citat Facebook) med sin dejt. Starkt jobbat med approachen Fia.
Mitt ex har jag inte bara jagat rakt i armarna på en annan tjej, utan även ut ur landet. Om en vecka flyttar hon till Oslo.
Ja, ni förstår att det inte går så bra för mig på kvinnofronten

Idag hade vi utbildning på jobbet.
Någon gång efter lunch drabbades jag av akut kåtslag med tillhörande andnöd och om jag inte har helt fel för mig så tror att detta inträffade i samband med att mitt knä vidrörde chrushens där under bänken i hörsalen. Som ett resultat av detta ägnade jag resten av eftermiddagen åt att ta så mycket plats jag någonsin kunde och skreva sådär okvinnligt i hopp om att få röra hennes ben igen. Sjuk i huvudet? Njae, en smula kanske.

Utbildningen idag handlade om psyiska sjukdomar och jag är helt övrtygad om att jag har en släng av alla. Jag är bara inte diagnostiserad än. Inte utöver det mina ex brukar slänga ur sig om mig i alla fall.

Men; bortsett från den totala misären på kärleksfronten, min absoluta ofrivilliga sexlöshet och det ryckande ögonbrynet är det mesta bra. Det kunde ha varit värre i alla fall.
Jag kunde haft TVÅ ryckande ögonbryn, en dildo utan batterier eller träben. Eller ett träben som dildo. Oavsett vilket så hade det där träbenet satt stopp för min streetdans-kurs som börjar om en vecka. Jag har nämligen fått för mig att tjejer gillar när andra tjejer kan dansa. Det kostar mig tusen spänn, men det är det fanimej värt om man som ett indirekt resultat av sina danskunskaper får ligga.



Kommentarer
Postat av: S

hahahaha. streetdance-kurs. good luck.

2009-01-13 @ 02:03:39
URL: http://detbrister.blogspot.com
Postat av: Sneaker

Vad menas? Tvivlar du på min taktkänsla??

Eey, jag har rytmen i blodet...HAHA

2009-01-13 @ 22:20:40
Postat av: Sandra

Haha klart du haaaar! Du kommer rocka röven av varenda brud sen :)

2009-01-15 @ 12:21:42
URL: http://lovemusicandlyrics.blogg.se/
Postat av: Sandra

Var fan tog min kommentar vägen??

2009-01-16 @ 14:17:38
URL: http://lovemusicandlyrics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0