Livskvalitet


...
att vakna på morgonen och se solen stråla in genom fönstret från en klarblå himmel,
att slå upp ögonen och inse att jag ännu en morgon får vakna vid sidan om den vackraste kvinna jag mött,
att i bara morgonrock kunna gå ut i min trädgård och dricka mitt morgonkaffe till ljudet av fågelkvitter,
att bara ligga på en filt i gräset och se stackmolnen sakta sväva förbi,
att känna lukten av blommande syrénbuskar och nyklippt gräs,
att inte behöva göra mig till för den jag älskar eftersom jag vet att hon älskar mig för den jag är,
att längta efter och sakna min kära fastän vi sågs för bara några timmar sedan,
att komma hem på kvällen, blicka upp mot fullmånen, dra ett djupt andetag av den friska luften och samtidigt känna den öronbedövande tystnaden,
att vart jag än vänder blicken i huset finns det någon som älskar mig villkorslöst - sambo, hund eller katt,
att på kvällen längta tills det blir morgon för att kunna möta en ny, underbar dag,

det är FAN livskvalitet, det är mitt liv...





Kommentarer
Postat av: Minna

Ja det är verkligen livskvalite, det är VÅRT liv <3

2011-05-23 @ 22:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0