Lösnummer



Igår natt hade jag ett lösnummer. På vardagsrumsgolvet. Med Jillian Michaels. Kan bara inte för mitt liv förstå varför hon hade hår på bröstet... Måste vara alla tankar på mitt förflutna och på Våpet som gör att jag drömmer så märkligt. Och att jag såg på The Doctors, där fröken Michaels medverkade, innan jag somnade. Undrar om det är min "inbyggda" tävlingsinstinkt som gör att jag alltid drömmer om folk är är "out of my league". Måste ta upp det med den stackars psykologen idag.

Minna tyckte dock inte att det var det minsta kul när jag berättade för henne vad jag drömt. "Usch vad rääälig du e", sa hon på bredaste skånska innan hon somnade om. Själv ägnade jag morgonen åt att städa upp allt som den stympade hunden och hans gigantiska dumstrut vält under natten. Märkligt att jag inte vaknat av detta. Måhända var jag för upptagen av att förföra fröken Michaels....



miss Michaels





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0